The color run night













Hej, jag har sprungit color run night.

På ett sätt blev jag faktiskt lite besviken på loppet. Inte lika mycket färg som kastades under loppets gång som jag trott, och starten var väldigt konstigt plannerad=inte alls.

Men idéen av färgkrig är mist lika kul som man tror att det ska vara och jag hade toppen med min trogne loppkompis Ellinor. Färg = glädje för mig, så varför inte kasta det på varandra? Det blev en underbar stämmning och jag såg bara leenden och busiga ansiktsuttryck runt omkring. Jag stortrivdes.

Sista loppet på ett tag nu, för jag fick jätteont i mina benhinnor. Dags att byta träningsform. Rörlighet tror jag är något att satsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0