Less is more?

Enligt instagram togs denna bild för 90 veckor sedan, och så såg det ut på ett ungefär i mitt rum hos pappa fram tills förra veckan, fast det hade till och med fyllts på med aningen fler bilder. 
 

Jag började tröttna och känna mig iaktagen så det blev dags för förändring. Jag började rensa väggen, men efter det kändes den så galet tomt att jag inte kunde låta bli att påbörja nästa konstellation.

 

Jag hade ju tagit massor med fina bilder denna sommar med polaroidkameran som var världa att sättas upp. Så dom hamnade där istället, tillsammans med några glömda och gömda guldkorn som jag hittade långt back på (min också numera rensade och uppdaterade) ansalgstavla. Enkelt, minimalistiskt och ändå inte tråkigt blev det (typ grundpelarna jag försöker följa i mitt liv just nu). Så sähär ser det numera ut nu på väggen åvan för sängen:

 


 
Tror ni jag klarar av att hålla det så rent?
Tror på att hålla det "rent", men byta ut oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0