Hejhopp min kropp sa stopp

Ja, det hann visst gå en dag av mina stora jobbplaner innan en halsfluss bröt ut. Men nu har jag fått antibiotika och så fort febern gått ner och min kropp orkar så kan jag jobba igen.

Så under dessa två dagar jag hunnit vara hemma så har jag (förutom sovit, vaknat, sovit, typ svimmat på väg till alvedonen och inte ens kunnat svälja mitt saliv) ätit ett helt glasspaket, läst, tecknat och sett tio avsnitt av one tree hill. 

Idag mår jag däremot mycket bättre och jag ser detta som en stor fet varning från min kropp att ta hand om mig själv bättre och lyssna. Lyssna bara på mig själv när det kommer till vad jag borde göra. Inte styras av andra, men det är dags för riktiga rutiner.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0