Första veckan arbetsliv

En vecka av vita skjortor med nya kaffefläckar på varje dag, en vecka av programet outlock där JAG ska hålla koll på alla mötestider, en vecka av springandes från mötes rum till mötesrum, en vecka av barnvaktning, av att göra rätt och av att göra fel. En hel sån vecka har gått, och jag tror jag börjar komma in i rutinerna. Tror jag. Hoppas jag.

En välförtjänt helg tycker jag att jag fick efter denna vecka, en välplanerad helg som bestod av många människor som gör mig glad. Fredag: Vin i park. Lör: En timma med bara mig själv, penna papper och en bok i handen under ett träd, dessutom, te, mörby häng, och en fest för att fira att den bästa fransyskan jag vet kom till Sverige för hela fem år sen. Sön: sushi, glass och catch up med Dennis och Brette och sedan tai och gammla vänner på en veranda.













Nått att notera

För mycket: svart, vitt, sött, fett, kaffe, tider, flätor, smink och slag från småbarn för min smak



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vill ju också skicka blommor, du får före ställa dig en så länge! Du kan ju tämnja den vita färgen till olika nyanser för att få variation i vardagen kanske? :)

2015-09-01 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0