Brinn pengar brinn

Jag lovar du betyder någonting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcket till, så var den du är
 
Brinn pengar brinn
Jag vet att du är värd någonting
Du är hoppet i ett IQ-fritt land 
Du är drömmarna jag drömmer ibland
 















 
Hej jag lever men går fortfarande i autopilot. Inga rutiner här och jag blir besviken på mig själv men är ändå inte inställd på att ta tag i det.
 

Tecknar, jobbar, stressar, sover någon slags stresssömn, jobbar, spenderar pengar på kalorier, jobbar, äter kalorier, jobbar, "sover", läser på bussen, läser på jobbet, läser istället för att sova, blir glad av meningslösa cyberkonversationer från Norrland och andra änden av stan, drömmer konstiga korta drömmar, jobbar, är barnvakt och äter mer kalorier utan att träna. 

För övrigt: 
 
köpte en ny mössa och den gör mig glad. Mammas komentar: Du kommer ju aldrig kunna flytta hemifrån. Äter en kaka: du sa ju att du bara äter bullar på jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0