V.3 2015











Denna vecka började så fint med en färglad soluppgång vilket gör mig glad för ett: vackert och två: betyder att vi är på väg mot ljusare tider. Måndagen avslutades dessutom fint med att jag fick somna brevid min fina syster Alma som jag hade skrattat och gråtit med under kvällen. Tisdag, onsdag och torsdag var det bara jobb jobb jobb på praktiken. Börjar nog känna mig mera hemma där nu men är fortfarande lika spänd på att jag ska facka upp och få sparken när jag väl klipper fel i deras dyrbara tyger. Tordagens höjdpunkt var att jag fick jag året första semla, ett av mina favoritbakverk. Lagom stor var den också! På fredag fick jag se några fina vänner i skolan och träffa killen jag är kär i. Hade haft det att se fram emot hela veckan och det var långt över mina förväntningar underbart mysigt. Det var faktiskt så att det var vår ettårsdag! Vi åt sushi/yakiniku, drack rödvin, myste, kollade på film och jag blev matad med pollybilar. Vi pratade och bara var vi, så som bara vi kan vara när det bara är vi. Ville inte att det skulle ta slut men det gjorde det förstås, som med allt här i livet. Nu är det lördag. Jag har fått säga hejdå till Wille (tills jag vet inte när, som vanligt) och träffat min favorit människa Sandrah kort i Mörby. Det är bara vi som kan ha sådär kul på en bänk i Mörby C och inte vilja skiljas åt. Det där är en himla komplett och vis människa. Henne kan man lära sig mycket av. Nu sitter jag i min säng, har slängt i mig tortelini och ska väll lägga mig snart.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åh vad jag gillar dig Claris! <3

2015-01-18 @ 12:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0