Nytt år, nya tag

Hej!

Kanske är dags för en lite uppdatering nu..?

 

Julen firades i Skåne med pappa syskon och familjekompisar. Fick vara med på familjen Lundbergs julklappsspel vilket var riktigt kul. Hoppas på en ny tradition. Folk börjar nästan bråka för att nått paket är överhajpat. Sen skrattar alla åt det när de får reda på vad som är i.

 

Skönt att vara i Skåne för man får verkligen tid till att inte göra någonting. Man har helt enkelt inte nått val. Jag får tid till att rita, sova, ta promenader, spela sällskapsspel, se på mysiga filmer med familjen och gå på den iskalla vinterstranden. 

 

På dagen jag skulle upp till Stockholm igen fick jag blåskatarr vilket jag tyckte var lagom olägligt, men det kunde förstås bli mer sugigt. På kvällen när jag kommit fram i Stockholm får Wille 40 graders feber och efter tre dagar blir han inlagd på sjukhus för någon bakterieinfektion, och fick förstås inte vara med på nyårsplanerna. Så konstigt att vara ute och fira när ens pojkvän ligger och är sjuk. Eftersom min enda nyårsönskan var att få vara med honom. Jag har sett så mycket blod, ryggmärgsvätska och grejer pumpas ur han kropp, men nu kan det nog bara bli bättre! Mycket nya fina minnen ska skapas detta år istället <3

 

Jag har passat på att träffa Ida och Elsa igår och slappat med Alma och Dessi på nyårsdagen vilket var mycket trevligt. Dessutom kan jag hälsa på Wille varannan dag eftersom han inte kan gå någonstans... Älsklingen! Nu har han fått vila massor, vilket verkligen behövs även om det inte är på det sättet han vill. Idag har min fina Gotlandskusin som har släpat runt mig på hela stan

 

Gott nytt år på er alla! Hoppas ni får ett friskt och glatt år

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0