Idag var en mysig ledig dag

Igår var som sagt modevisningen och den ska få ett eget inlägg sen där jag tänkt berätta om både visningen och photo shooten till look booken. Det, när jag orkat kolla igenom bilderna.

Idag var jag ledig från praktiken vilket var skönt, pga fortfarande inte helt frisk. Men dumma mig hade förstås bokat in en träff med min engelska grupp för att diskutera våra tal tidigt på morgonen (den tiden där vi egentligen brukar ha engelska lektion, men läraren skulle vara borta denna vecka..). Det blev dock väldigt lyckat eftersom Ellinor var där och nästan hela min grupp kom!! Helt chockad. Alla visade sig också vara väldigt trevliga och smarta och jag skäms lite som inte gett dom en chans, och dömt dom omedvetet. Så vi satt där och började diskutera allt möjligt: världen, vad den innebär, hur man ska förändra den osv osv. Ett plus med tidig morgon var ju att jag också kom upp och hade hela dagen framför mig!

Efter det hängde jag på Ellinor, och så passande som det var så låg ju Tösse konditoriet näst intill hennes praktik. Där köpte med mig två av deras välkända selmlewraps, slapp kö eftersom jag har sån flyt, och kunde rulla vidare till Wille. Tillräckligt frisk var han för att orka med mig och på perfekt myshumör var han. Vi skrattade åt guldbaggegalans repris och sen somnade vi, jag i hans famn omringad av hundar. Som en flock blev vi. 

En riktigt lagom dag. Gonatt

Gammal glad skypebild:




Fem av fem toasts får semlewrapen, men Sandrah om man älskar just det fluffiga bullbrödet i semlan är det förstås inte detsamma. Och lite dyra var dom :/


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Bra att ni tyckte om dem! Måste provsmaka någon dag :3

2015-01-28 @ 19:08:49
URL: http://zetacheeta.blogg.se
Postat av: saaaandrah

ah nej, men tror ¨hemlan¨ blir bättre för mig! Den MÅSTE vi prova tsm!

2015-01-28 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0