Vad har jag ätit på sista tiden?

Tänkte att detta kunde vara lite inspirerande om man är trött på samma gamla grejer och behöver lite nya idéer. Har ätit så mycket gott på senaste tiden som jag dokumenterat. Så om det inte är kul för er är det bra för mig att kolla tillbaka på när jag behöver ideer på mat!

Tomatsoppa med feta och keso så värt och lätt efter springtur
Vaknade ensam hemma med Emanuel, fick ett ryck och gjorde scones åt oss
Wallenbergare med potatisgratäng så gott och svenskt
Ensam vecka hos pappa blir det ofta tortelini
... Och halomi med aubergine
Bästa brunchen med bästa mangon
Lax och fetaburgare med bacon och rucola 
God frukost/brunch igen
Laxpata rester, detta är min favoriträtt men den ser nog minst aptitlig ut av alla
Danskt rågbröd mmmm

Köttbiff med kapris och rödbetor, stekt potatis med persilja och gratinerad broccoli var dagens middag. Pappa har tydligen läst att forskning bevisat att broccoli hjälper mot Asperger? What?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0