Vad har jag sytt nu i tvåan?


Har fått massor gjort detta år, och mycket som jag är nöjd med faktiskt! Märks att man lär sig fruktansvärt mycket, och att man hinner utveckla sin stil. Detta år har jag sytt snart 5 skjortor (där tre är blåa...), ett par manchesterbyxor, två korsetter, en ful vit bh och mormorstrosor, tre aningen finare trosor i roliga material som spets trikå och sammet, en krossad sammets topp, en badräkt, ett halvt par kalsonger och förstås paisleybrallorna! Juste höll på att glömma den vita kavajen!



Sammet <3


Kalsonger i L (vet ej vem som kommer kunna ha dem) och i jättefint tyg från JLindberg hoppas äntligen bli klar med dom och de matchande trosorna i veckan. Hatar den himmla coverstich maskinensömmarna som måste fästas för hand och som går upp så fort man drar i en tråd. Hata.


Här är de mörklila manchesterbyxorna som jag inte visat upp här förut. Sköna och varma. Gillade dem inte så mycket i början men har börjat tycka om dem mer och mer.



Nu påväg in till stan för att fixa det sista med Ellens present! Hon fyller ju år idag!  Mamma tyckte jag hade konstiga mönstermarchningar idag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0