Pre-sommar

I fredags gjorde brodern min mat till mig och Wille. Mycket trevlig tills han började ta upp alla pinsamma saker jag har gjort i mitt liv, vilket i ocv försej bara gjorde att de kom bättre överens om man ska se något positivt me det. Efter det hade vi kakpicknick i min säng och kollade på de gamla Spider-man eftersom William aldrig sett dom (fy!).
Igår var det på riktigt sommar. Sådär varmt att man behöver ta upp parasollet när man äter amerikanska pankakor ute till brunch. Vi fastnade i solen ett bra tag tills han var tvungen att åka hem för att plugga, men då kom förstås min lilla solstråle Sabina!

Vi cycklar hem till min pappa och där sommardagen blev på riktigt för vi åt årets första färskpotatis med kokt lax och skånsk fisksås med gräddfil, dill skånsk senap och majonäs. Efter det drog vi in till stan för att spana in en konsert i kungsan. Det var en kul ide i grunden eftersom vi var så taggade på att dansa, men vi blev lite tyvärr lite besvikna. Trots det höll vi humöret uppe och avslutade kvällen med rabarberkräm och glass.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0