Pink Wednesday Valborg


Igår var det inte bara Valborg utan 20 årsjubileum för mean girls så hade förstås rosa för att fira – On Wednesdays we wear pink! (Det var ju till och med på en onsdag, coincidences I think not) 
I skolan bllev nästan klar med min vita kavaj. Är ganska nöjd faktiskt! Ser mycket mindre ut som en labbrock än jag trott.


Sedan drog jag och Sabina och köpte present till Sandrah och Wille samt strosade runt på TGR bästa skräpaffären någonsin

Ville ha alla kaninlampor
Åt lite blommor i ropsten 

Och åt lite mer mat hemma innan vi drog och mötte upp resten av gänget i Mörby...
På hemvägen pussade jag Sabina på munnen på Östermalmstorg

Somnade till detta
Och vaknade till detta
 
Det var min Valborg mer eller mindre

Kommentarer
Postat av: sandriiis

hahhaa bra sammanfattning!

2014-05-01 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0