Modevisningen

Anledningen till blogguppehåll är för att jag inte mår så bra just nu. Jag har inte en droppe ork kvar i hela kroppen och ingen vet riktigt vad det beror på än. Men jag är hemma från skolan nu och jag tror att jag långsamt börjar bli bättre.

I onsdags var vår modevisning och ja jag tömde mig verkligen på energi för att vara med så mycket som möjligt. Det jag minns var i alla fall himmla kul även om det var ansträngande. Tror det var värt det i alla fall! Älskar er alla så fruktansvärt mycket <3

Haha undrar om det är sabinas boobs jag spanar på?

Ellen <3 
Krystian du var grymt bra på att leda modevisningen med Daniella!
Underbara Lirre!

Ellinor du är guld värd

Dat bootey! Who is jelly? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0