Långhelg

Nu är det helg!? Och det enda jag har gjort mån, tis, ons är att få sy på mina roliga projekt och få reda på mina förvånansvärt bra betyg. Nahjs!

Nu ska jag hem och träffa Willeponken <3. På torsdag ska jag slappa och hitta på kul grejer till Ellenini. På fredag ska jag fria Ellen! På lördag ska jag jobba </3. Och på söndag ska jag luncha med min bror Marcus (om han lyckas få ett hål i sitt packade schema), hans mamma Marilyn och min mammi!

Gäller att plannera in mycket nu innan jag reser bort för sommaren, spelar ingen roll att jag är småsjuk. Jag har inte tid för vila!


Idag har jag nästan sytt klart min skjorta. Håller tummarna nu på att den funkar på Wille!






Som ni ser vet Sandrah inte vad hon ska göra med allt överflödigt tyg och tid hon har, så hon slängde runt med det istället. Nedanför Sandrah ser ni en spännande och fin kjol som klassens sjusovare Sabina fixar o trixar med. Looking good! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0