Kinesiskt hippiebröllop

Gud vad jag är sliten idag. Har ont överallt. I ryggen, knäna,nacken, fötterna! o huvudet. Men jag lever och jag klarade av helgen! 

Igår kan man minst sagt säga var en kontrast till i förrgår. Typ allt som kunde gå fel gick fel. Botten gick sönder på en låda så att tre flaskor sprit pajade, vi hittade ingen shaker, vi hamnade en timme efter i schemat och larmet gick TRE gånger trots att det stod lyktor och palmer för de dörrar de inte fick rycka i. Larmet har aldrig gått när jag jobbar någonsin under hela det året jag varit anställd! Var dessa gäster lite korkade? Att larmet gick gjorde också att Stina fastnade i telefonen viker betydde att jag fick ansvaret över de tre nya tjejerna och ja, allt! Trots allt detta var brudparet mycket glada, vilket förstås är det viktigaste. 

Detta var det var det jobbigaste men också roligaste bröllopet so far jag jobbat på. Det var en svensk hippieson son som gifte sig med en kinesisk dotter. Kvällens höjdpunkt var när hippieföräldrarna dansade mycket exotiskt och när kineserna dansade gangnamstyle till "#selfie".


Måste säga att vi har den finaste utsikten
En till rolig sak är att jag fick lära mig göra massa drinkar! En till dålig sak är att en arbetskollega lyckades supa ner mig lite...

Sparris och en triamisu fick bli min middag


Trött och orange hissselfie

Av någon anledning tog jag och Stina en massa cigarrer som blev över. Frågan är vad jag ska göra med dom nu? Fick också med mig en liten bukett rosor till mammi <3

Kommentarer
Postat av: ellen

give them to me in birthday present hihihih <3333

2014-05-25 @ 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0