Jobb

Igår jobbade jag på en disputationsmiddag/ fest och det var så segt! Som tur var så var det Stina som hovade vilket gjorde allt mycket roligare!

Vi baxade detta och det var det godaste någonsin. Man har inte druckit äppelmust förens man druckit detta. Som om stjärnorna gjort bebisar med de finaste äpplena på jorden
Det blev dessutom blåbärspaj över till oss<33
Och massor med vaniljkräm...
Det var hemskt mycket att göra i början för det var två nybörjare och en kom sent, men vi lyckades hålla oss prick på schemat ändå! Go Stina! 
När det väl ebbade ut dock var det himmla tråkigt så jag hann ta massa fina selfies och snappa med alla (haha men jag är bra på att jobba, jag lovar! :p).


På vägen hem ringade en underbar och lite småfull pojkvän vilket gjorde min kväll. Jag är inte värd dig.

Nu är jag på väg in till söder för att köra nästa pass med Stina och co. Hoppas det blir ett kul bröllop. Imorgon är det över för ett tag för mig i alla fall, och då får jag äntligen också njuta av sommar Stockholm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0