En späckis i sängen



Ganska mysigt nattsällskap ändå, även om jag får ännu bättre imorgonkväll. <3 

Imorgon är stormen över i skolan. Det sissta mönsterprovet. Jag har ju redan  fått slutbetyg i material och natur så tvåan är typ redan över i mitt huvud och det känns sådär. Sommer kommer nog swisha förbi i ljusets hastighet så mycket jag har plannerat (sissta sommarlovet!?) och jag har en känsla av att trean kommer rusa förbi likaså. Sen ska man stå på egna ben. Vad ska man göra resten av sitt liv? Får lite småångest av den tanken. Men jag försöker njuta och förtränga det så länge som möjligt förstås! 

Gonatt nu! Dröm fina drömmar med luddiga kanter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0