Designtävling

Idag var det designtävling i skolan vilket väll gick sisådär enligt mig men alla andra gjorde himla fina grejer! Temat var dagslända vilket jag nu efteråt fick reda på av min pappa att jag inte förstått helt, eftersom ordet var dubbeltydigt.

Efter den fick jag äntligen sy på mina byxor! Såhär ser de ut och nu behövs det bara en knapp. De är så sköna och tunna.


Gud vad korta och snea ben jag har haha
Nästa projekt är Willes skjorta. Hoppas jag hinner! Nu ska jag åka och äta indisk mat med pappa och ladda upp för jobbpass på fredag o lördag kommer dö, men para para para!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Byxorna är såå fina!

2014-05-23 @ 12:12:56
URL: http://designbylinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0