Dagens sömnad

På onsdagar har vi som mest skrädderi och man hinner verkligen med mycket eftersom man hinner komma in i sömnaden ordentligt. Det är underbart när man syr roliga saker

Blev klar med min kavaj idag! Ska ta en fin gruppbild när alla är klara sen. De är fina bortset från att de kopplas till sjukhus och icareklamen.
Typ såhär ser det ut när vi jobbar och myser under våras skrädderilektionen. Måste säga att vi har det himla trevligt!
En riktigt korrekt ergonomisk arbetsställning

Sen började jag göra ett par härliga paislybyxor i samma tyg som min andra korsett. Känner mig lite osäker på mönstret, men det blir spännande att se resultatet. Annars har jag tillräckligt med tyg för ett par till. Ja, jag gillar tyget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0