Vardag -> Var dag

Förutom att ha varit på Patti smithkonsert så är typ detta vad jag har gjort på senaste tiden: varit på ikea med joel och hjälpt köpa säng och möbler till hans rum i Uppsala. Sett Totoro på rålis utomhusbio. Försökt lära katten att gå på toa. Hängt på oljebaren med min mor och hennes kollegor för att se Matilda Gratte spela. pluggatpluggatpluggat matte 2 (som för övrigt dödar mig långsamt av förvirring och uttråkning). Ätit lunch på skolgården i solen. Samt Träffat krystian på Falloumi för att catchaup och lämna över mina modevetenskapsböcker.

 
Alltså: vardagen består till mestadels av urtråkigt plugg, med försök till att varva med kul kompisträffar och andra billiga aktiviteter #fattigstudent (jaa jag tar de jobbpass jag kan få som inte kommer i vägen för mitt plugg)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0